espa covid
espa

Covid19: Πληροφορίες



Αγαπητοί επισκέπτες,

Εκ μέρους της διοίκησης και του ανθρώπινου δυναμικού του SONIA RESORT σας καλωσορίζουμε αυτό το καλοκαίρι με ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα φιλοξενίας που ανταποκρίνεται στα νέα μέτρα ασφάλειας και αφομοιώνει τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα. Με τους νέους κανόνες λειτουργίας η διαμονή των επισκεπτών μας θα γίνει σε ένα προστατευμένο περιβάλλον που διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Το προσωπικό μας έχει εκπαιδευτεί σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής λαμβάνοντας  όλα τα απαραίτητα μέτρα ατομικής προστασίας κατά τη διάρκεια της εργασίας του όπως μάσκες, ασπίδες προσώπου και γάντια μιας χρήσης. Η καθημερινή θερμομέτρηση, η αυστηρή τήρηση υγιεινής των χεριών, η τήρηση των αποστάσεων σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, η προσωπική και αναπνευστική υγιεινή όπως και η συνεχής εκπαίδευση σε κάθε νέα οδηγία αντικατοπτρίζουν την υπευθυνότητα και το αίσθημα ευθύνης του ανθρώπινου δυναμικού μας.

ΔΙΑΜΟΝΗ

Διαμονή

  • Το check in στο χώρο της υποδοχής πραγματοποιείται στις 15.00 και το check out στις 11.00.
  • Λαμβάνονται όλα τα προστατευτικά μέτρα , τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των επισκεπτών και υπάρχει εξωτερικός χώρος για την αναμονή για την αποφυγή συνωστισμού.
  • Για τη διατήρηση αποστάσεων το ξενοδοχείο εφαρμόζει κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής με προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης όπου περιμένει ο επισκέπτης.
  • Συσκευή αντισηπτικού διαλύματος είναι εγκατεστημένη στο χώρο και παρέχονται μέσα ατομικής προστασίας εάν ζητηθούν.
  • Όλες οι επιφάνειες απολυμαίνονται συνεχώς.
  • Χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικά μέσα για γρήγορο check in - check out και οι κάρτες των δωματίων απολυμαίνονται συνεχώς.
  • Συνιστούμε τον ηλεκτρονικό τρόπο διευθέτησης πληρωμών.
  • Μέσω της ηλεκτρονικής μας εφαρμογής Sonia  Resort (mobile application) δίνουμε τη  δυνατότητα:
  1. ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών
  2. παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19, φαρμακεία κτλ. στην περιοχή
  3. ενημέρωσης σχετικά με τους κανόνες λειτουργίας των τμημάτων του Resort.
  • Η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο - όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, email)-, ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.

Δίδεται προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και  ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας.

  • Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
ΔΩΜΑΤΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ – ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

Δωμάτια Επισκεπτών - Καθαριότητα

  • Για τα δωμάτια ακολουθούμε ενισχυμένες υπηρεσίες ασφάλειας, υγιεινής και καθαριότητας.
  • Απομακρύνουμε στοιχεία όπως περιοδικά, φυλλάδια, διακοσμητικά, μηχανές καφέ, κουβερλί κ.λπ.
  • Τοποθετούμε καλύμματα μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού.
  • Γίνεται καθημερινός βασικός καθαρισμός χωρίς την φυσική παρουσία των διαμενόντων και καταργείται η καθημερινή αλλαγή ιματισμού και πετσετών.
  • Ακολουθούμε σχολαστικό καθαρισμό επιφανειών όπως διακόπτες, χερούλια πορτών, κομβία κ.α.
  • Εμπλουτίσαμε το πρόγραμμα καθαριότητας με τη χρήση ειδικών συσκευών εκνεφωτών για την απολύμανση του αέρα και επαγγελματικών ατμοκαθαριστών (156◦C) για λεπτομερή καθαριότητα και απολύμανση όλων των. Οι υφασμάτινες επιφάνειες (πχ ταπετσαρίες επίπλων)  καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία 156°).
  • Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε στα μέτρα ατομικής προστασίας του ανθρώπινου δυναμικού για την διασφάλιση τόσο της υγείας του όσο και των επισκεπτών μας.
  • Παρέχουμε σε κάθε δωμάτιο συσκευή αντισηπτικού και μάσκες προστασίας.
  • Συστήνεται αυστηρά η προτίμηση φυσικού αερισμού κατά τη διάρκεια παραμονής των διαμενόντων στο δωμάτιο αντί της χρήσης κλιματιστικού, σύμφωνα με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Η λειτουργία του κλιματισμού είναι στη διακριτική ευχέρεια του επισκέπτη.
  • Οι συσκευές κλιματισμού ελέγχονται και απολυμαίνονται πριν από κάθε καινούργια άφιξη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ All Inclusive και Ημιδιατροφή :

Οι υπηρεσίες στο “Mediterranean Restaurant” και στο “Panorama Bistro” a la carte Restaurant είναι full service.

Οι υπηρεσίες στο “Aegean” Pool Bar και “Costa Costa” Beach Bar είναι self service.

Mediterranean Restaurant

Mediterranean Restaurant

  • Στους χώρους της κουζίνας ακολουθούμε αυστηρά τα πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής.
  • Τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των εργαζομένων και χρησιμοποιούνται ατομικά μέσα προστασίας. Ακολουθούμε αυστηρούς κανόνες υγιεινής όπως το σχολαστικό καθαρισμό τροφίμων και αυστηρό πρωτόκολλο χρησιμοποίησης συσκευών πλυσίματος με πιστοποιημένα είδη καθαριότητας και απολύμανσης.
  • Κατά την είσοδο των επισκεπτών  στο εστιατόριο είναι υποχρεωτική η απολύμανση των χεριών από τον αντίστοιχο σταθμό απολύμανσης.
  • Ο εσωτερικός και εξωτερικός χώρος έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να διασφαλίζονται οι απαιτούμενες αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών και των επισκεπτών.
  • Έχουμε δημιουργήσει ειδικούς διαδρόμους κυκλοφορίας για τήρηση αποστάσεων και αποφυγή συνωστισμού.
  • Τα γεύματα σερβίρονται στο μπουφέ με εξυπηρέτηση από το προσωπικό μας που είναι εξοπλισμένο με τα κατάλληλα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Απολυμαίνουμε τα τραπέζια και τα καθίσματα μετά από κάθε χρήση με τα κατάλληλα απολυμαντικά.
  • Επίσης γίνεται συχνός καθαρισμός όλων των κοινόχρηστων επιφανειών
  • Συνιστούμε τον ηλεκτρονικό τρόπο διευθέτησης πληρωμών (POS).
 “Panorama Bistro” a la carte Restaurant

“Panorama Bistro” a la carte Restaurant

  • Διαμορφώσαμε το χώρο του Panorama Bistro εξασφαλίζοντας τις αποστάσεις μεταξύ των τραπεζοκαθισμάτων, έτσι ώστε οι επισκέπτες μας, να απολαμβάνουν με ασφάλεια την μαγευτική θέα του Τορωναίου κόλπου.
  • Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι τύπου full service.
  • Στην είσοδο και στους κοινόχρηστους χώρους διαθέτουμε σταθμούς απολύμανσης χεριών.
  • Γίνεται συχνός καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών που έρχονται σε συχνή επαφή οι επισκέπτες μας (πόμολα κ.λπ.)
  • Καθαρίζουμε τα τραπέζια με ειδικό απολυμαντικό μετά από κάθε χρήση, όπως και τους καταλόγους.
  • Το προσωπικό μας έχει εκπαιδευτεί σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας και είναι εξοπλισμένο με τα ανάλογα μέσα ατομικής προστασίας όπως γάντια και ασπίδες προσώπου.
  • Στο χώρο της κουζίνας ακολουθούμε αυστηρό πρωτόκολλο καθαρισμού των τροφίμων και απολύμανσης των όλων των σκευών.
“Costa Costa” Beach Bar

“Costa Costa” Beach Bar

  • Διαμορφώσαμε το χώρο της παραλίας ανάμεσα σε ομπρέλες και ξαπλώστρες έτσι ώστε οι επισκέπτες μας να διατηρούν τις αποστάσεις ασφάλειας μεταξύ τους.
  • Γίνεται απολύμανση σε ξαπλώστρες και καθίσματα σε κάθε αλλαγή.
  • Το μπαρ της παραλίας λειτουργεί με τη μορφή self service.
  • Οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται και απολυμαίνονται σχολαστικά σε τακτά χρονικά διαστήματα.
“Aegean” Pool Bar

“Aegean” Pool Bar

  • Ο χώρος της πισίνας έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ τραπεζιών και καθισμάτων.
  • Είναι υποχρεωτική η χρήση των ντουζ από τους φιλοξενούμενούς μας τόσο πριν τη είσοδο στην πισίνα όσο και κατά την έξοδο από αυτήν.
  • Ο αριθμός των λουόμενων στην πισίνα είναι περιορισμένος και επιβλέπεται από τον υπεύθυνο ναυαγοσώστη, σύμφωνα με τις οδηγίες.
  • Απολυμαίνουμε και καθαρίζουμε σχολαστικά όλες τις επιφάνειες όπως επίσης τα τραπεζοκαθίσματα και τις ξαπλώστρες.
  • Εξασφαλίζουμε την ποιότητα του νερού και της χλωρίωσης με τη χρήση του προηγμένου τεχνολογικά εξοπλισμού μας και ελέγχουμε αυστηρά τις εγκαταστάσεις μας σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής.
Spa

Σπα

  • Λειτουργεί μόνο το τμήμα μαλάξεων.
  • Δεν λειτουργούν τα τμήματα σάουνας, χαμάμ, κομμωτηρίου και περιποίησης άνω και κάτω άκρων.
  • Τα ραντεβού καθορίζονται στο τμήμα υποδοχής του σπα.
  • Μεταξύ των θεραπειών απολυμαίνουμε και καθαρίζουμε επιμελώς το χώρο.
Gym

Γυμναστήριο

  • Ο χώρος του γυμναστηρίου θα λειτουργεί κατόπιν κράτησης από το χώρο της reception του ξενοδοχείου.
  • Η χρήση του γυμναστηρίου επιτρέπεται μόνο για ένα άτομο ή για δύο άτομα σε περίπτωση που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο.
  • Πριν την είσοδο στο γυμναστήριο καθώς και στην έξοδο από αυτό, είναι υποχρεωτική η απολύμανση των χεριών από τον σταθμό απολύμανσης.
  • Μεταξύ των χρήσεων από διαφορετικά άτομα, ο χώρος απολυμαίνεται και παραδίδεται προς χρήση μετά από 1 ώρα.
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ψυχαγωγία

  • Έχουμε επικαιροποιήσει το πρόγραμμα ψυχαγωγίας με βάση τα πρωτόκολλα υγιεινής έτσι ώστε να διασφαλίσουμε στο μέγιστο βαθμό την ασφάλεια των επισκεπτών μας.
  • Αναστέλλουμε τη λειτουργία του mini club στον εσωτερικό χώρο.
  • Το πρόγραμμα ψυχαγωγίας με την καθοδήγηση των εκπαιδευμένων και έμπειρων ψυχαγωγών μας γίνεται στους ανοιχτούς χώρους του ξενοδοχείου.
  • Αποφεύγεται η χρήση αντικειμένων όπως μπάλες , όργανα κ.λπ.
  • Οι εκδηλώσεις στους ανοιχτούς χώρους είναι προσαρμοσμένες στον αριθμό των συμμετεχόντων και στο είδος της εκδήλωσης.
  • Εκδηλώσεις όπου οι αποστάσεις δεν μπορούν να διατηρηθούν (π.χ. ελληνική βραδιά) καταργούνται.
  • Διατηρούμε τις βραδιές ζωντανής μουσικής.
  • Η χρήση προστατευτικών μέσων όπου κρίνεται αναγκαία είναι υποχρεωτική.
AGORA MARKET

Agora Market

  • Στην είσοδο του καταστήματος έχουμε τοποθετήσει σταθμό απολύμανσης για υποχρεωτική χρήση από τους επισκέπτες μας.
  • Τηρούνται οι οδηγίες αποστάσεων και κατευθύνσεων μέσω ειδικής σήμανσης.
  • Ο αριθμός των επισκεπτών μέσα στο χώρο του καταστήματος είναι περιορισμένος έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την τήρηση των αποστάσεων.
  • Γίνεται συνεχής καθαρισμός και απολύμανση του χώρου όπως και καθαρισμός αντικειμένων όπως αναμνηστικά, κάρτες. Για την ένδυση χρησιμοποιείται ειδικός ατμοκαθαριστής.

Με αίσθημα ευθύνης παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις και τις ανανεωμένες συστάσεις των εθνικών και διεθνών οργανισμών και είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποδεχθούμε τους επισκέπτες μας, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και εξυπηρέτηση «από καρδιάς», τη φιλοσοφία που διέπει διαχρονικά την επιχείρησή μας, έτσι ώστε όλοι οι φιλοξενούμενοι να βιώνουν την εμπειρία της αυθεντικής Ελληνικής φιλοξενίας.

Με εκτίμηση,

Η Διοίκηση και το Ανθρώπινο Δυναμικό του SONIA RESORT


Βρείτε μας

Γερακινή, Χαλκιδική, 63100
MH.T.E.: 09.38.K.01.3A.03114.0.0

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email: info[at]hotel-sonia.gr

 

Καλέστε μας

T: +30 23710 54080-1-2

F: +30 23710 54083

Newsletter

BIKE SONIA
Greek Breakfast
Green Key
Sonia Village Zoover 180x350
qmscert
Qmscert
Holidaycheck
Relacs
Tripadvisor 2017
Europian Quality

Μείνετε συντονισμένοι #soniaresort